HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

  • davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

Kedves Mindenki!

Újabb képekkel nem tudunk egyelőre szolgálni (hacsak a Hévízi tóról nem, de azt szerintem ismeritek), de tessék csak minket olvasni, mert hétvégén Athénba megyünk és a tengerpartra, és miután visszajöttünk (hétfő-kedd) óriási fényképes élménybeszámolót tartunk!

Megérkeztem ma hajnali fél 5kor Thessalonikibe. A buszút katasztrófa volt. Valahogy amikor haza mentem, akkor sokkal kényelmesebbnek, gyorsabbnak tűnt. Mondjuk az élmény, hogy több mint két hónap után újra látom a családomat, barátaimat, sokat dobott az utazás tényén. De hát a visszaút. Pedig már Tomit is nagyon szerettem volna látni, de mégse feledtette a megpróbáltatásokat. Azt még meg se említeném, hogy teljesen tele volt a busz, alig volt helyünk, a lábunkat nem tudtuk kinyújtani, erre mind felkészültem, amikor megvettem a jegyet. De az már teljesen felháborított, hogy a második sorba ültettek és az első sor ki volt nevezve dohányzónak. Igen, egy távolsági buszon. Mind a 3 sofőr dohányzott (vezetés közben is) és az utasok közül is jónéhányan. Ebből az lett, hogy 14 órán keresztül folyamatosan bagózott valaki előttem. Persze ablak nem volt. Én nem tudom, hogy nem lehetnek tekintettel a többi emberre, amikor még a dohányos lakótársunk is azt mondja, hogy nem tud úgy aludni, hogy mellette bagóznak. És ráadásul mellettem ült egy anyuka a 3 éves körüli gyerekével. Szerencsétlen gyerek is az arcába kapta a füstöt... Sajnos olyan mentalitás van, hogy "nekem mindenhez jogom van" a többi le van sajnálva, ez pont olyan, mint amikor elfoglalják az egyetemet, és nem engedik be az alkalmazottakat, mert nekik joguk van sztrájkolni...

Na de azért ideértem, és egész délelőtt aludtam. Tomi nagyon aranyos volt, narancslével ébresztett (persze miután megette a sonkát amit hoztam neki). Épp indultunk ebédelni, amikor útközben rápottyantott egy felette elrepülő madár, pont a kezére. Reméljük, hogy tényleg szerencsét hoz! Nagyokat beszélgettünk, bevásároltunk, élveztük a napsütést. Így telt az első napunk. Holnaptól jön az eső... Szerdán pedig a tesóm. Várunk hugi!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arisztotelesz.blog.hu/api/trackback/id/tr572872810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShunterAlhena 2011.05.02. 21:42:38

Spárta közelébe mentek?

davos 2011.05.02. 22:51:52

Nagyon találó a bejegyzés címe! :D Komolyra fordítva a szót: sokat gondolkodom azon, hogy mit lehetne tenni annak érdekében, hogy a dohányosok felfogják, mennyire kellemetlen érzés a passzív dohányzás. Ilyenkor általában olyan vicces gondolatok jutnak eszembe, hogy egy jó nagy adag csülkös bableves után oda kellene állnom melléjük, és utána már tudjátok, mi jönne. :)

davos 2011.05.02. 22:53:06

Ja, egyébként örülünk, hogy épségben megérkeztél, Kinga. :D

profiterol 2011.05.03. 21:03:33

Bálint: Spártát még nem tudjuk,júniusban tervezünk egy nagy sátrazós országjárást, abban valószínűleg benne lesz.
Dávid: Köszi az együttérzést:)
süti beállítások módosítása