HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

  • davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

 Tegnap délelőtt voltunk a bor és ouzó gyárlátogatáson, a Tsantali gyárban, ami Görögország második legnagyobb üzeme.  Persze a legtöbb időt a hangulatos borkóstoló vette el, nagyon élveztük! Nagyon érdekes volt, és fogunk is képeket mellékelni, de sajnos a csehek még nem küldték el:( UPDATE, megérkeztek a képek!

Ouzó desztillálásra használt szakaszos lepárló.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel tegnap még nem volt saját fényképezőnk, de ma már van! Sok-sok nézelődés és utánajárás után Tomi végre kiválasztotta az okos kis Nikon gépet, amit a következő 7 évben használni fog. (Ugyanis a régi ennyi idős volt amit leejtettem). 2 év garancia, ami Magyarországon is érvényesíthető, és magyar nyelvű menüje is van.

Egyébiránt már rendesen kell tanulnunk is, jövő hétfőn és csütörtökön is vizsgázunk, Tomi pedig még most pénteken is. A görög egyre jobban megy, ma a zöldségesnél görögül kérdeztem néhány dolgot, és amikor valami nem jutott eszembe, megkérdeztem, hogy beszél-e angolul az eladó, mire azt válaszolta, hogy nem, de nem is kell, mert én beszélek görögül:) Főzünk minden nap, mert még mindig nincs menza... Képek hamarosan!

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arisztotelesz.blog.hu/api/trackback/id/tr822912123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davos 2011.05.17. 20:59:43

Sok sikolyt a vizsgákhoz! :) Ha tényleg olyan jól tudsz görögül, Kinga, akkor válaszolj a következő kérdésemre: Phobosz Aiszkhülosz Leonidász Athéné?

davos 2011.05.19. 19:06:58

Megkérdeztétek, hogy a bepárlás számítására használnak-e Merkel-diagramot. :D Az előző kérdésemre is várom a választ.

profiterol 2011.05.19. 19:17:27

Dávid, feladom, veled nem tudok szópárbajt vívni:)

davos 2011.05.19. 22:14:29

Én tisztában vagyok azzal, hogy csak szerénykedsz, és becsülöm, hogy nem dicsekedsz a görög tudásoddal, és nem akarsz lejáratni az emberek előtt. :) Az előző megjegyzésemben elfelejtettem megírni, hogy - véleményem szerint - Tomi nagyon erotikusan kóstolja a sajtot. Úgyhogy várom a véleményeket, hogy ki ért velem egyet? :D

profiterol 2011.05.20. 08:24:30

Dávid, neked megártott a vizsgaidőszak, vagy már nagyon-nagyon hiányzunk :)3 pohár bor és két pálinka (tsipuro) után te hogy kóstolnád a sajtot? :)

keltatenger 2011.05.22. 14:18:08

Hihi emberek! Jó képek, örömteli hírek tőletek mindig. Ennek örülünk. No és Kinga milyen ételeket főztél nap mint nap? Mennyire görögösödött el a konyhátok?:-D Kun Dávidon az egyik nap amikor véletlenül összefutottunk én is nagyon meglepődtem, (hogy pletykáljak egy kicsit)képzeljétek körszakálla van mostanság...:-D Szerintem tök jó! Szóval mindenkinek van mit mesélni.
puszi nektek!!!

ui: tökéletes a sajtevés is...

davos 2011.05.23. 16:01:03

Sajnálattal kell közölnöm, hogy már nincs körszakállam, ugyanis a most szombaton vívott küzdelemben alul maradt a borotvámmal szemben. :) Andinak is mondtam, hogy meg fogok tőle szabadulni, de úgy tűnik, azt hitte, hogy csak viccelek. Néha úgy érzem, hogy túl sokszor vagyok komolytalan, és így már nehéz megítélni, hogy mikor beszélek komolyan, és mikor nem. :)

Ui.: Köszi, Andi, hogy szerinted is ott van a TOP-on a sajtevés. :)
süti beállítások módosítása