HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

• davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

Sok-sok esemény történt az elmúlt napokban, most is csak azért van időm írni, mert anyuék elmentek a Bizánci múzeumba ahol mi már kétszer voltunk. Kezdem az elején: vasárnap délután megérkeztek és a közös vacsi után elindultunk a tengerpartra sétálni, este pedig néptáncolni. Nagyon élveztük mindannyian.

Hétfőn városnézés és strandolás volt a program, kedden reggel pedig fogtuk magunkat és elutaztunk Thassos szigetére. Útközben megálltunk Philippiben, megnéztük a romokat, és közben már nagyon vágytunk a tengerpartra, mert eszméletlen meleg volt.

Estére a szigeten kerestünk egy eldugott kis öblöt, ahol kiterítettük a polifoamjainkat és a csillagok alatt aludtunk mind a négyen hálózsákban. Olyan büszke vagyok anyura és Pistire, mert ők találták ki, hogy aludjunk a parton, mint a húszévesek:) Szerencsére nem jött eső... A következő kép az öböl ahol aludtunk, mesés volt.

Tegnap egész nap strandolás, aminek következtében a bölcsebb generáció szétégette magát a napon. Ma délelőtt mi vizsgáztunk (english for chemistry), amíg anyuék egész napos városnézésbe kezdtek, persze egy kis déli pihenővel megszakítva.

Holnap a Meteorákhoz megyünk velük, szombaton pedig egész nap strandolást tervezünk. Tomival eldöntöttük, hogy kedden az éjjeli vonattal megyünk Athénba, onnan pedig komppal Santorinibe. 10 napot fogunk a Kükládokon tölteni, 1-2 naponta továbbhajózunk a következő szigetre. Persze 10 napig parton alvást tervezünk, nagyon kalandos lesz, összesen hatan megyünk, a csehekkel és a magyarokkal. Valószínűleg közben blogolás se lesz.  Terv szerint június 27-én hétfőn reggel 6-ra érünk vissza Thessalonikibe, 24 órás kompút után.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davos 2011.06.09. 21:11:28

Nagyon szépen köszönjük a képeket! Tényleg eléggé kalandos napokon vagytok túl. No, meg kalandos napoknak néztek elébe. :) Érezzétek nagyon jól magatokat!

Banderasz 2011.06.09. 22:47:46

Azta!!! Jó beruházás volt ez a fényképezőgép, az már látszik :D A blogot elnézve és olvasva fantasztikus élményekben volt és lesz részetek. Jó szórakozást! ;-)
Bandi

keltatenger 2011.06.10. 17:00:23

Az utolsó kép nagyon tuti! Meg is mosolyogtatott. Nagyon jól néztek ki rajta!
Szép napokat nektek és élvezzétek ki az utolsó heteiteket.