HTML

Erasmus félévünk

Kinga és Tomi webnaplója, ami családtagoknak, barátoknak és mindazoknak szól, akiket érdekel mi történik velünk. Öt hónap a napfényes Görögországban, Thessalonikiben, az Arisztotelész Egyetemen. A többi innen kiderül:)

Friss topikok

• davos: Ajjaj, én már előre félek a káposztás cvekedli ízű tortámtól. :D (2011.06.30. 22:27) Búcsúbuli, születésnapi buli és a záró akkord
  • SikiTomi: Bandi és Dávid nektek is köszönöm, ja és Dávid ne félj a Szamos marcipán eredetén én is elgondolko... (2011.06.29. 08:46) Újra Thessalonikiben
  • profiterol: Mi tavaly aludtunk a földvári strandon Tomival:)Balcsinál sem lehetetlen! (2011.06.27. 10:58) Samos, vége a nyaralásnak
  • davos: A gyönyörű fényképek látványával nem tudok betelni. Úgyhogy köszönöm szépen az újabb értékes bejeg... (2011.06.25. 00:49) Naxos, Syros
  • szanalmas22: sziasztok, sajnos, amit kerdezek nem tartozik az altalatok felvazolt temahoz. teljesen off, ahogy ... (2011.06.23. 18:41) Milos

Linkblog

UPDATE!!! Milosban nincs szállásunk, a tengerparton alszunk. Szantorinin olyan helyen aludtunk ahol úszómedence is volt, kemping áron.

Nem tudunk hosszan irni es kepeket sem feltolteni, talan 1-2 nap mulva. De minden rendben, szerdan reggel elindultunk Athenba, ejfelkor pedig indult egy komp Szantorinire. Tegnap reggel 8kor erkeztunk meg, gyonyoru a sziget, meleg a tenger. Tegnap a napfelkeltet es a naplementet is lattuk. Ilyet meg sose tapasztaltunk. Delutan hajozunk tovabb Milosra, 4 napot toltunk ott. Ott nincs annyi turista, mint itt, sokkal nyugodtabb.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LPista 2011.06.17. 17:12:56

Nézem Milost a neten: van pár szép falu és mindenhol sok szállásajánlat, de árak nélkül.
Majd írjátok meg, hol laktok!

davos 2011.06.17. 20:54:19

Várom a fotókkal gazdagított részletes beszámolót, mert fényképek nélkül egyszerűen képtelen vagyok átélni az utazásotok varázsát! :) Csóközön!

Banderasz 2011.06.18. 17:55:47

Egyetértek, epedve várom én is a képeket. Én még az utolsó vizsgámra tanulok, nyaraljatok helyettem is! :)

davos 2011.06.19. 23:35:51

Nagyon jók lettek a képek! Egyedül azt sajnálom, hogy nem készítettek a naplemente későbbi fázisában fényképet Szantoriniről (mert úgy sejtem, hogy nem készítettetek). :) Aki tudja a választ arra, hogy miért vagyok ennyire szomorú az előbb említett fénykép hiányának folyományaként, az írja meg ide, és helyes válasz esetén egy tábla csoki büszke tulajdonosa lesz (amíg meg nem eszi). :D